Η 1η ψηφιακή πλατφόρμα ενημέρωσης για μια βιώσιμη φυτική διατροφή.

Θέλεις να μάθεις το πως και το γιατί να καταναλώνεις περισσότερα φυτικά τρόφιμα για την δική σου υγεία και την υγεία του πλανήτη;

Πληροφορίες που θα βρεις στο Plants First Ethos


Κόκκινο κρέας

Τι δεδομένα έχουμε για την κατανάλωση του κόκκινου κρέατος; Να τρώω κρέας; Με τι μπορώ να το αντικαταστήσω;

Πουλερικά

Αν όχι κόκκινο κρέας, τότε τι ισχύει με την κατανάλωση του άσπρου κρέατος;  Με τι μπορώ να το αντικαταστήσω;

Γαλακτοκομικά

Να τρώω τυρί, να πίνω γάλα; Είναι βιώσιμο ή καλό για την υγεία  μου; Με τι μπορώ να τα αντικαταστήσω;

Μέλι

Γιατί δεν είναι το μέλι vegan; Κάνω κακό στις μέλισσες αν τρώω το μέλι; Με τι μπορώ να τα αντικαταστήσω;

Ψάρι & Θαλασσινά

Είναι υγιεινή η κατανάλωση των ψαριών και των θαλασσινών; Τι ισχύει με τις περιβαλλοντικές τοξίνες;  Με τι μπορώ να το αντικαταστήσω;

Αυγά

Είναι υγιή τα αυγά; Αυξάνουν την χοληστερίνη;  Με τι μπορώ να τα αντικαταστήσω;

Φυτικά προΐόντα,συμπληρώματα και υποκατάστατα

Είναι υγιής η κατανάλωση των φυτικών μπιφτεκιών και των άλλων υποκατάστατων που βρίσκουμε στην αγορά;

Φυτική Διατροφή & χρόνιες ασθένειες

Τι δεδομένα έχουμε για το ρόλο της φυτοφαγίας ή μια ως επι των πλείστων φυτικής διατροφής σε χρόνιες ασθένειες, αυτοάνοσα και μυοσκελετικά θέματα υγείας;

 Καταναλώνοντας περισσότερα φυτικά τρόφιμα:

Μειώνεις τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, εξοικονομείς νερό, ελαχιστοποιείς τη χρήση της γεωργικής γης

Η παραγωγή τροφίμων ευθύνεται για έως και το 30% των συνολικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, με τα ζωικά προϊόντα να                                                          αντιπροσωπεύουν περίπου τα τρία τέταρτα αυτών                                      των επιδράσεων (πηγή).

Βοηθάς στην προστασία των ωκεανών και της θαλάσσιας ζωής και μειώνεις την έκθεση σου σε περιβαλλοντικές τοξίνες.

Περίπου το 85% των παγκόσμιων ιχθυαποθεμάτων υπερεκμεταλλεύονται και/ή έχουν εξαντληθεί σε τέτοιο βαθμό που χωρίς επείγοντα μέτρα ίσως να είμαστε η τελευταία γενιά που  καταναλώνει ψάρι.

Καταναλώνεις λιγότερα ζώα και τα παράγωγα τους 

Mειώνεις τη ζήτηση για κρέας, γαλακτοκομικά και αυγά, γεγονός που μειώνει δραματικά την ταλαιπωρία των ζώων σε εργοστασιακές φάρμες                                         παγκοσμίως.

Βοηθάς την υγεία σου προληπτικά

Η κατανάλωση περισσότερων φυτικών τροφίμων και λιγότερων ζωικών προϊόντων θα μπορούσε να αποτρέψει 10,9 έως 11,6 εκατομμύρια πρόωρους θανάτους από καρδιακές παθήσεις, διαβήτη και άλλες χρόνιες παθήσεις κάθε χρόνο (πηγή) .

Τα πάντα για την vegan διατροφή:

Ίσως το έχεις ακούσει αυτό το επιχείρημα. Αυτό συνηθίζεται να βασίζεται σε επιχειρήματα όπως ότι το κρέας από το χωριό δεν ταίζεται με τις συμβατικές ζωοτροφές, καθώς τα ζώα βόσκουν και είναι ελεύθερα στα λιβάδια, τύπου grass-fed.

Τον Οκτώμβριο του 2015, 22 επιστήμονες από 10 χώρες στη Διεθνή Υπηρεσία Έρευνας για το Καρκίνο στη Λυών της Γαλλίας αξιόλογησαν τη καρκινογένεση της κατανάλωσης του κόκκινου 'κρέατος', του επεξεργασμένου (κόκκινου και μη), παρα- και υπό- προιόντων τους.

2019

Διεθνείς οργανισμοί υγείας συστήνουν μια φυτική διατροφή για την πρόληψη ασθενειών. Η επιτροπή EAT-Lancet περιέγραψε τη «διατροφή για την υγεία του πλανήτη» ως την βέλτιστη. Περισσότερο από 85% αυτής είναι φυτική με λιγότερο από 15% των θερμίδων να συνιστώνται από κρέας και γαλακτοκομικά.

2048

Αν δεν δράσουμε τώρα, τα θαλασσινά μπορεί να εξαφανιστούν μέχρι το 2048. 

2050

Μέχρι το 2050, 10 εκατομμύρια θανάτοι παγκοσμίως θα οφείλονται στην αντιμικροβιακή αντίσταση. Τα Superbugs αποτελούν  μελλοντική ανθρώπινη απειλή.

11.000

επιστήμονες έχουν κηρύξει κατάσταση εκτάκτου ανάγκης για το κλίμα και ζητάνε μια παγκόσμια στροφή προς μια φυτική διατροφή.


 


Aναφορές και Συνεργασίες: